Just have to do it..

Av og til bare må jeg gjøre det og i dag var en sånn dag! 


Heisann! I dag hadde jeg egentlig styrke på planen, men etter en ganske så krevende og full dag på jobb trengte jeg virkelig en tur ut i frisk luft sammen med en god venn, ikke for de dype lange samtalene sin skyld, men for frisk luft og trygghet. Jeg hater jo mørker og kan jo overhode ikke gå i noen lysløype alene så jeg tok med meg bilen rett etter jobb og kjørte hjem til Andreas så han kunne være med ut å gå! I dag ble det ikke mye snakking da jeg allerede var ganske så tom og tung i hode. Trengte stillhet og frisk luft og det fikk jeg! Så deilig når man ikke MÅ snakke for å gå tur eller være sammen med et annet menneske! Det er ekte venner det! 🙂

Nå er det snart kvelden her i hus, skal få unna et par praktiske ting først så er det bare å finne senga og få en god nattesøvn! 😀 
Hvordan har dagen din vært? 

4 kommentarer

Siste innlegg