Lørdagsmiddagen

Hva skal du spise i kveld?


Av og til ønsker man å prøve noe nytt og kanskje spennende til middag på en lørdag. Jeg er sånn at fredag og lørdagsmiddagen skal være noe ekstra godt og noe man som regel ikke spiser i uka. Så i dag tenkte jeg du skulle få et lite middagstips av meg om du er lei tacoen, lassagnen eller burger. Forrige helg jeg var hjemme så testa vi ut en ny pizza og i går laga jeg den til jentene som kom på besøk. Det er en litt sunnere pizza men den smaker utrolig godt og jeg kan love deg at hele familien kommer til å elske den! 😀

Du trenger:
♥ Grov pizzabunn
​♥ Creme Fresh 3dl
​♥ Serranoskinke 1pk
​♥ Cherrytomater 1pk
​♥ Ruccola 1dl
​♥ Revet ost 1pk
​♥ Pesto

Slik gjør du:
​♥ Rull ut pizzabunnen og smør Creme Fresh utover den.
​♥ Legg så et godt lag med revet ost utover bunnen
​♥ Kutt opp tomatene og putt dem på.
​♥ Stekes på 220 grader i 10-20 min kommer an på ovnen og pizzabunnen så følg med!
​♥ Ta pizzaen ut og legg på serranoskinke og ruccola salat, del opp og server med pesto som tilbehør.

Jentene syntes det smakte veldig godt og det håper jeg du også syntes! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg