Shopping

Bare en liten tur da..


Heisann! i dag skulle vi jentene bare ha oss en liten tur på senteret og kikke litt, jeg hadde noen ting som måtte kjøpes, mens de andre bare skulle kikke litt, dette var faktisk Miriam sin aller første tur på Sørlandssenteret så da måtte vi gå hele runda! Og gjett om vi har gått, kikka, prøvd og kost oss i dag! Når klokka nærma seg fire var jeg skrubbsulten og krevde mat nesten på øyeblikket så da gikk vi mot Egon så da ble det mat på Egon. Etter Egon så måtte vi bare suse gjennom de siste butikkene som sto på lista mi føre vi skulle ta turen hjem igjen for å skifte og stelle oss til i kveld.


Jentene fant selvfølgelig seg godt til rette inne på Søstrene Grene så det var jo veldig stas da! 😀

Noen poser blir det jo som vanlig etter en tur på senteret og siden jeg fant noen fine juletrær så måtte jeg jo bare ha et bilde sammen med de! 😀

Nå skal jeg hive meg gjennom dusjen og få på meg noen klær jeg også så er vi klare for en tur på vors! Gleder meg!! 😀
Ønsker deg en finfin lørdagskveld! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg