Nytt deksel til jul?

Innlegg i samarbeid med Brandbassador

Verdens fineste deksel? Jeg har forelsket meg i disse dekslene til IdealofSweden og har til og med gitt et par bort i bursdagsgaver. De har et utrolig flott design og passer godt inn uansett antrekk. Jeg har falt for dette marmor dekselet med gull i. Kusinene mine og min lillesøster har marmor dekselet med bare litt sølv/grå i og det er også veldig fint, men følte jeg måtte gå for et litt annet et enn å velge nøyaktig det samme som de har. Men jeg er superfornøyd med det! 😀

Gå inn og bestill deg et lekkert deksel du også! Eller gi bort i julegave! Jeg elsker disse og skulle ønske jeg hadde i alle varianter og fasonger! 😀 
Bestill det nye dekselet HER 

#Idealofsweden #anonse #deksel #cover 

– Idealofsweden – www.idealofsweden.com – Idealofswden –

4 kommentarer

Siste innlegg