You and Me

Forever <3


Heisann! Jeg har tatt meg en ny tur hjem i helga siden jeg hadde tidligvakt på jobb om fredagen og da får jeg gå 12.15 så da er det litt greit å kunne utnytte det innimellom og ta seg en tur hjem. Jeg har jo vært en del hjemme de siste helgene og har kjent litt på det savnet av å være i nærheten av venner og ikke minst familien så godt å komme hjem i helgene når det er muligheter for det. Men tilbake til overskriften, jeg har ei venninne som jeg er utrolig nære med og hu forsvinner aldri. Vi kommer til å være oss to for alltid. Hu er som en søster for meg og det er helt sykt hvor tett vi har blitt. I går ble det et nytt gjensyn med denne frøkna og vi tok oss en tur ut på byen for å sjekke livet.

Ja det var selvfølgelig ikke noe bilde av oss to sammen fra i går så jeg hosta opp et bilde fra forrige helg like gjerne! 🙂
Ønsker deg en fin lørdag og en god helg! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg