10 Christmas movies

Det blir ikke jul uten..


Heisann! Jeg har funnet frem noen av de herligste julefilmene jeg kan tenke meg og det er noen som må til hvert år før jul mens andre av de er nye av året for min del og jeg må jo bare si at det er gøy med en god variasjon. Det er gøy med noen nye tilskudd innimellom men også utrolig godt å ha noen som en har sett før og som jeg bare elsker. På FEM så går det julefilm hver eneste kveld nå i desember og jeg storkoser meg med en ny film hver eneste dag! Så jeg har samlet sammen noen for dere! 🙂

– A Christmas Belle –
yLTrW3Gm4cI

 

– Love Actually –
KdzH6a-XEGM

 

– Alene hjemme –
CK2Btk6Ybm0

 

– Frozen – 
TbQm5doF_Uc

 

– Polarekspressen –
TQhRqtt-Fpo

 

– Finding Christmas/ Key to my heart –
qW0aE-Wd3ZI

 

– A merry merry mix-up –
NBwbszTkO08

 

– One Starry Christmas –
YfOUqa2EDEQ

 

– A dogwalkers Christmas tale –
AKJPBsGQ-Jw

 

– Married by Christmas – 
jH7yeh7uzX8

Jula og julefilmer må til altså, og gjett om julestemningen kommer på plass. Nå er det jo bare noen få dager igjen til jul! 😀
 

2 kommentarer

Siste innlegg