Livet mitt

Jeg er helt avhengig av det for å overleve hverdagen!


Heisann! Denne tingen her er jeg faktisk helt avhengig av for å overleve hverdagen og ikke minst holde styr på livet mitt. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten og er den ikke med meg en dag så er jeg helt lost altså. Det er helt sykt hvor avhengig man kan bli av en sånn liten ting. En liten ting som betyr så utrolig mye. En liten ting som holder styr på alt og ingenting. Ja rett og slett livet mitt. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten og her om dagen ramla det nye livet mitt ned i postkassen og gjett om jeg ble glad! 😀 Nå kan det nye året planlegges og jeg har så mye å fortelle dere om litt og gjett om jeg gleder meg til å fortelle dere de nye nyhetene og planene for neste år! 😀

Denne herligheten kan man lage til akkurat slik som man selv ønsker og jeg har valgt ut både forsidebilde og baksidebilde. I fjor hadde jeg mange bilder både foran og bak mens i år valgte jeg å ha den rein i istedenfor med et enkelt bilde foran og et bak. Det er så utrolig deilig at man selv kan velge størrelse på boka, hvordan den skal se ut inni, hver enkelt side og ikke minst du kan legge inn egne bursdager. Deilig å bare ha en liste som blir lagt inn hvert eneste år. Jeg slipper liksom å tenke på noe som helst for denne har orden på alt for meg. Man velger som sagt hva den skal inneholde og det er herlig! I år har jeg valgt en litt større bok enn i fjor fordi jeg ser behovet for å skrive litt mer på hver eneste dag! 🙂

Har du en slik bok som du er avhengig av?

 

4 kommentarer

Siste innlegg