Lille julaften

Dagen før dagen..


Heisann fine dere! Jeg ville bare ønske dere alle en fantastisk fin jul og håper dere har kommet inn i julestemningen og gleder dere til morgendagen. Jeg har kommet meg hjem til mamma og pappa med alle tingene mine så nå er alt rydda på plass og vi er klare for en tur ut på kirkegården med krans til besteforeldrene mine og en siste liten tur på senteret og fikse et par ting føre jeg skal på en liten kjøretur med de aller siste gavene som må leveres! Her er siste forberedelsene godt i gang og jeg gleder meg masse til i morgen, men ikke minst til 1 juledag når kusinene mine og barna kommer. Det blir så koselig å være samla hele familien igjen. Gjett om jeg gleder meg til det! <3

Jeg har kjørt fra bar bakke og hjem til en hvit og fin jul, så nå håper jeg virkelig den lille snøen som ligger på bakken får lov til å ligge ut helga og romjulen, det er så utrolig koselig med en hvit og fin jul! 😀 

Får dere en hvit jul i år? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg