Julaften

Christmas night


For en kveld, vi startet kvelden med en tur i Kirka for å høre årets julegudstjeneste, det er utrolig koselig å møte mange andre på en slik dag, det gjør denne kvelden enda bedre. Jeg fikk treffe noen av de gamle kjente, det er koselig det! 🙂 Når vi kom tilbake fikk vi åpne den ene gaven fra mamma og pappa og inni der lå det et spill, Ticket to Ride Europe, jeg har spilt det et par ganger før på hyttetur og måtte lære Marita det i går. JEG VANT 😛 haha men utrolig gøy er det ihvertfall!

Etter noen timer med spilling, var det klart for middag og ikke minst åpning av gaver. Jeg fikk utrolig mye fint og hadde en superbra kveld sammen med familien! 

Nå er vi straks klare for frokost og om noen timer så kommer mine kusiner med barna på besøk. Det gleder jeg meg masse til! 😀 
Håper du får en finfin dag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg