#Branok

Denne kroppen vi har fått tildelt, skal vi faktisk leve med til vi blir gamle og grå..


Heisann! Da var denne boka endelig blitt min, jeg var så heldig å få den i gave i år og jeg har gleda meg masse til å begynne å lese i den. Jeg er allerede på side 30 og gleder meg til fortsettelsen. Dette er virkelig en bok verdt å lese, det er jeg helt sikker på! Nå skal jeg krype ned under teppet i sofaen igjen og kose meg med noen sider til av boka før jeg skal ned å møte jentene til deilig lunsj! 

Baksiden lyder som følger:
Du er bra nok, er du ikke enig? 
Skjønner du nå hvor forbanna bra du er?
Hvor rå du er? At det bare finnes èn av deg, og at du er helt unik?

Hvis ikke syntes jeg du skal lese boken en gang til, og enda en gang etter det…

Du ER bra nok – du må bare tro på det selv.

Har du lest boken? 
Ønsker deg en finfin dag! 

2 kommentarer

Siste innlegg