Luftetur

Endelig litt bevegelse!


Heisann! Da har jeg og pappa hatt oss en gåtur sammen, det var så utrolig deilig å komme seg ut og kjenne på den friske lufta. Her har det småregna så det ble en litt småvåt og kald gåtur men utrolig deilig. Nå har jeg sitte på ræva i 2 dager og trøkt innpå med diverse godterier og ikke mins ufattelig mye god mat. Men nå var det virkelig slutt for min del! Jeg trengte virkelig en tur ut i frisk luft og få lea kroppen litt igjen for en ting er sikkert og det er at det blir utrolig mye stillesitting i jula. Det er mye innetid og kosetid med familien. Noe som er veldig koselig, men godt å komme seg ut en tur etter noen dager inne altså! 

 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og snart stelle meg litt til i kveld, i kveld skal jeg møte venninnene mine fra videregående og det gleder jeg meg masse til! Det er evigheter siden jeg har sett de så blir utrolig koselig å se de igjen i dag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg