Luksusproblemet

Hemmeligheten jeg har gledet meg til å fortelle… ENDELIG kan jeg fortelle dere det..


Nå har jeg ventet i over to måneder på å kunne fortelle dere hvordan det nye året mitt skal se ut og jeg kan endelig fortelle dere det jeg har styra så utrolig mye med i det siste, det som har gjort at jeg bare har kunnet skrive “ordna noen ting/vært på møte” uten å kunne fortelle stort annet og grunnen til det er at jeg i oktober og november måned har søkt på en del nye jobber da min kontrakt der jeg er nå går ut i januar. Jeg har vært innom på noen intervjuer og fikk nå helt på slutten to fantastisk gode tilbud og hadde et utrolig vanskelig valg å ta. Rett og slett et skikkelig luksusproblem. Etter nøye vurdering både med positive og negative sider, andres synspunkter (altså nære venner og familie) og etter mye frem og tilbake og en god nattssøvn så var valget tatt og det føltes utrolig riktig. 

Nå i ettertid er jeg helt sikker på at jeg har tatt det riktige valget og gleder meg masse til det nye året og se hva som skjer. Jeg går et utrolig spennende år i møte med ny jobb og ikke minst det at jeg skal flytte hjem igjen, jeg skal bli værende i Grenland og det er så utrolig deilig, en veldig god tanke og det skal bli godt å flytte hjem igjen til familie og venner! :-)​

Smil til verden og verden smiler til deg!

Jeg har hatt 10 ufattelig fine og ikke minst læringsrike måneder der jeg er nå, og jeg har storkost meg som bare det! Det har vært en enorm reise og opplevelse og jeg har fått masse ny kunnskap og nye erfaringer i sekken min, som jeg tar med meg i møte med ny jobb, nye barn og voksne og ikke minst ny (gammel) by. Jeg gruer meg litt til min siste dag her nede kommer, for den blir trist, det er ihvertfall sikkert, det å skulle si hade og takk for nå til alle de flotte menneskene jeg har møtt og fått være en del av hverdagen til, og ikke minst alle de herlige barna som rører hjertet mitt fra ende til annen <3 Heldigvis møter jeg nye barn som helt sikkert kommer til å røre hjertet mitt på mange måter de også! 

2 kommentarer

Siste innlegg