Flyttelass..

nr. 2 er gjort..


Heisann! Da er flyttelass nr. 2 gjennomført, jeg har fått pakka ned så og si hele leiligheten min nede i Kristiansand. Nå står det noen få kjøkkenting igjen som må stå til jeg skal flytte helt ut, og samme alle de store møblene står også som sofa, tv, tvbenk, skrivepult og ikke minst seng og kommode. Men dette får vi flytta på det siste flyttelasset som vi skal ta neste helg eller helga deretter. Får se hvor kjapt jeg ender opp med å måtte ut av leiligheten, jo kjappere jo bedre i forhold til betaling, men hvis ikke så har jeg den jo ut februar så da er det jo ikke noe stress 😛

Jeg har nå fylt to biler til randen og litt til. Haha dør av meg selv og av alle tingene jeg har! Det er helt vilt hvor mye jeg har rekt å flytte ned på bare noen få måneder. Og ikke minst hvor mye tøy og annet som er havna ned. Jeg fatter det nesten ikke. Vet ikke om det bare er meg eller om det er en jentegreie eller hva det er, men det ihvertfall ikke mangel på ting når en ser alt en skal pakke og flytte med seg igjen. Jeg som følte det nesten ikke var noe nede i leiligheten. Det er jo helt vilt.. Jeg har nå hatt to fullstappa biler med tøy og pyntegjenstander og sånn. Jeg fatter det ikke helt..

Nå har alt blitt plassert her hjemme og gjett om en del av det havna rett opp på øverloftet inntil videre. Nå er jeg straks på vei ut døra for litt siste rest handling på senteret føre morgendagen så jeg vil bare ønske dere en god dag!

 

6 kommentarer

Siste innlegg