Årets siste dag!

Da var dagen her..


Dagen vi alle har gledet oss til i flere dager, det er vel kanskje den dagen vi har ventet lengst på ihvertfall siden julaften eller hva? haha Den uka her, romjula, den går alltid utrolig fort men samtidig så utrolig seint. Det tar liksom evigheter og i år som alle andre år så har jeg rekt en tur innom på jobb disse dagene, det er jo litt koselig det også, en helt egen sjarm med det å skulle være på jobb. Jeg har hatt en veldig fin uke men gleder meg masse til i kveld. I går var jeg ute å fikset siste rest til i kveld. 

I kveld blir det feiring sammen med jentene jeg har gått med på videregående og det har jeg virkelig gledet meg masse til. Det er en utrolig herlig gjeng og en utrolig god og fantastisk stemning når vi kommer sammen. I år skal vi faktisk spise kalkun for første gang sammen på nyttårsaften. Tidligere år har vi hatt med oss litt av hvert, alltid mye mat og mye godt, men tror det blir ekstra bra i år jeg! 😀 Og med dette så sier jeg:

Godt Nyttår! 

Håper du får en fantastisk fin feiring og koser deg masse!

0 kommentarer

Siste innlegg