KRISE!

Den er borte..


Den er helt borte vekk, ikke bare sånn at jeg har leita på feil plass liksom, men den som alltid har vært med min side i flere år nå, den er helt borte vekk og det det er totalt krise. Filmen jeg alltid setter på når jeg ikke får sove, filmen som lar meg sovne fordi jeg kan alle replikker og handlinger utenatt så jeg slipper å ligge å følge med fordi jeg allerede vet hva som kommer til å skje. Dette er faktisk helt krise når jeg i går kveld skulle finne filmen frem på Netflix der den har vært i flere år så har de fjerna den… TOTAL KRISE spør du meg. Hvordan skal jeg sovne nå da? Når alle de vanlige tingene ikke funker og dette pleier å være min siste løsning og den funker alltid.. 

 

Jeg har nå fått smiska meg til at en kompis kan fikse for meg sånn at denne filmen på ny blir tilgjengelig for meg. Jeg er helt avhengig av den og vet nesten ikke hva jeg skal gjøre uten! 😛 
Ønsker deg en fin første jobbdag på det nye året! Håper du får en knallstart! 😀

 

2 kommentarer

Siste innlegg