200 bilder..

A true friend
reaches your
hand
&
Touches your heart ♥


En bestevenn er en som holder ut med deg både i gode og onde dager, altså både i dine oppturer og nedturer, det er en person som alltid er der uansett hva som skjer og som alltid vil støtte og veilede deg om du er usikker og redd. Det å ha en bestevenn er noe av det beste i hele verden tror jeg. Det å vite at det er noen der som er der for deg om det går galt, en som alltid bare er en telefon unna, en snap eller bare en liten kjøretur unna. Det er ikke alltid denne personen er nærmeste nabo eller bor i samme by som deg, men denne personen forstår deg og er der for deg uansett om det er midt på natten eller på dagen. Det er en som alltid vil være der for deg og ikke minst du er der for den uansett hva det skulle være. For det er viktig at det går i retur, at man er hverandres og alltid er der for hverandre. 

Jeg har funnet noen klare tegn på hva gode venner gjør for hverandre:

Stiller opp uansett klokkeslett

Tar 200 bilder om det er det som må til

Smiler for 20 gang til kameraet

Støtter deg når du må ta et valg

Ser når du er lei deg

Er der for deg

Lyser opp en grå dag

Har (alltid) gode råd, tips og ideer

Er med på de sprøeste ting

Er spontan med deg

Bestevenner henger ikke på trær og er lette å plukke til seg, det er en prosess. Det må jobbes med og det er ikke heller bestandig slik at selv om du tror du har funnet den perfekte bestevennen så kan det være feil, men jeg er helt sikker på at den perfekte bestevennen finnes for alle en eller annen plass. Jeg har ei super god venninne, altså min aller beste venninne. Meg og hu har kjent hverandre siden barneskolen, men vi har ikke alltid vært bestevenner, vi var ikke de to som gikk best sammen i gjengen og vi hadde vel et helt år som vi ikke snakka sammen i det hele tatt. Men etter en stund og nå som vi nærmer oss ganske så voksne så er vi blitt verdens beste venninner. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten hu. Men det skal også sies at vi også kan få nok av hverandre og trenger en pause samtidig som vi begge vet at vi to ALDRI kunne flytta inn i leilighet sammen, det hadde gått veldig galt.. hehe 

You are the 
sister
I got to 
choose ♥

2 kommentarer

Siste innlegg