Planer for januar måned

♥ Ny måned nye muligheter ♥


Heisann! Da er vi jo over i en ny måned og ikke minst et nytt år. Den første måneden av det nye året er igang og den er stund til randen hver eneste helg og gjett om jeg gleder meg masse til å få gjort en hel del av dette! Jeg har funnet ut at Januar måned er en måned som er fylt med venner og kollegaer. Her kommer noen av tingene jeg skal gjøre i januar måned:

♥ Stå på skøyter – åhh dette er en aktivitet jeg virkelig har fått dilla på og som jeg skal gjøre mye av 🙂

♥ En tur til Bergen – Jeg skal på helgetur til ei venninne i Bergen og det gleder jeg meg utrolig mye til! 😀 Det er så lenge siden jeg har sett hu og jeg vet det kommer til å bli en veldig bra tur! 🙂


Bildet er fra New Zealand høsten 2015 og disse jentene skal jeg endelig møte igjen <3

♥ Flytte – Om bare en liten uke så går turen hjem igjen med flyttelass og alt så jeg går en utrolig spennende tid imøte 

♥ Julebord med jobben – Ja vi har valgt å ta julebordet i Januar da det alltid skjer så utrolig mye i desember måned. Derfor blir det julebord med jobb nå og det gleder jeg meg masse til! 🙂

♥ Feire gode venner – Jeg har noen herlige venninner som fyller år og som skal feires med et skikkelig smell, det gleder jeg meg til! 😀

♥ Starte med trening på senter 3 ganger i uka fra uke 3 av. Jeg skal gjøre et skikkelig forsøk denne gangen i et håp om å få en enda bedre helse, mer om dette kommer i et eget innlegg senere! 🙂

♥ Le masse – Det å spre glede og være positiv ender i mye glede og latter og det skal jeg virkelig gjøre! 

♥ Bytte jobb – Ikke bare skal jeg flytte men jeg skal faktisk bytte jobb, heldigvis ikke yrke men jobb sted og det kommer til å bli rart å si hade til den gamle om en ukestid og hallo til den nye. Mange bånd er knyttet på disse 10 månedene så gruer meg litt til det, samtidig som jeg gleder meg masse til å starte i den nye! 🙂

Dette var noen av mine fokusområder for januar måned og jeg gleder meg masse til alt jeg skal oppleve, samtidig som jeg skal kose meg og leve i nuet, en vet faktisk aldri hva som skjer i morgen, så jeg skal kose meg og finne en indre glede og motivasjon i alt jeg gjør. Jeg går en spennende tid i møte og gleder meg masse til alt jeg skal oppleve. Har du noen planer for januar måned? 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg