Middagsdate

Heisann! I dag skal jeg ha meg en tur på senteret og møte Hanne og Erlend og det gleder jeg meg masse til. Nå er det en stund siden jeg så de sist så det blir veldig koselig å se de igjen nå altså! Jeg har fått skrevet månedsplan og verkstedsrapport på jobb så da var mine siste planer der skrevet, igrunnen veldig rart at dette var de to siste planene jeg skulle skrive i den barnehagen. Det føles så lenge til jeg er ferdig og at jeg fortsatt har masse tid igjen sammen med barna men det er faktisk bare 6 dager igjen sammen med de føre jeg er ferdig. Det er utrolig rart det.. Men over på det jeg faktisk snakka om.. Jeg stikker en tur på senteret og møter disse to herlige menneskene og skal kose meg sammen med de i kveld.

Og gjett hva vi skal selvfølgelig ut å spise litt også, for mat må man jo ha! Hehe jeg bestemte at vi kunne ut å spise sammen, det er så koselig og det er så utrolig kjedelig å skulle lage middag til seg selv, så av og til må det vel være lov å unne seg en restaurant middag vel? 🙂

Håper du får en fin kveld og koser deg masse! 😀

6 kommentarer

Siste innlegg