Julebord

En siste kveld sammen


Heisann! På fredag hadde vi julebord, ja julebord i januar måned, det må da gå an det også 😛 Hu ene på jobb inviterte oss hjem istedenfor at vi skulle gå ut å spise og det var utrolig koselig. Dette ble min siste kveld sammen med de alle sammen. Jeg ser jo alle i løpet av den siste uka her, men blir liksom ikke helt det samme som om fredagen. En herlig gjeng med gode kolleagaer og en finfin kveld med mye latter og glede! 🙂

Her kommer fredagens antrekk ihvertfall! 😀

Dette fikk vi å spise 😀

Utrolig god mat og godt selskap. Det ble en kveld jeg sent glemmer <3

I dag står trening på planen og mer om det skal jeg fortelle dere om senere i dag eller i morgen! 🙂

2 kommentarer
    1. Det er ikke jeg vandt med å ha det så seint, men koselig å se fram til etter juletider kan jeg tenke meg! Så fint antrekk du hadde. Veldig fine bilder av deg. Maten ser også nydelig ut 🙂

    2. Victoria Larsen: Nei har heller ikke hatt julebord så seint før, men veldig koselig å ha det nå også, tid til å glede seg til det liksom! 🙂 Tusen takk! 😀

Siste innlegg