30 Days challenge

Good things take time


Heisann! Jeg har startet på en 30 days challenge og i dag ble første dagen gjort. Jeg har valgt en god blanding og tenker jeg skal klare en gåtur på mellom 30 og 60 minutter hver dag i tillegg til disse. Det er en start og det er kanskje en noe rolig start, men bedre å starte litt forsiktig enn å kaste seg ut i noe helt sykt noe som en overhode ikke klarer å gjennomføre. Dette er korte øvelser som kan gjøres hvor som helst og som en vil se en forbedring av etter tid. Jeg gleder meg til å fortsette og til å se hvordan det påvirker kroppen etterhvert.

It never get easier, you just get better

Naturen er vakker og jeg elsker når jeg kan komme meg ut å få litt frisk luft. 

Bli gjerne med på challengen og oppdater meg gjerne på hvordan det går! Jeg skal oppdatere dere hver eneste dag og dele fremgangen min så får vi sammen se hvordan det kommer til å gå og om jeg klarer å holde ut alle 30 dagene. Jeg håper virkelig jeg får det til og klarer å holde på. Jeg har fått med meg min beste venninne og min lillesøster på denne så blir spennende å se om vi klarer å holde det gående! Hiv deg gjerne på! 😀 En trenger ingen forkunnskaper for å gjøre dette og heller ikke et fancy treningssenter, noe som er herlig! 😀

Nå gleder jeg meg til kjendis farmen starter! Håper du får en fin kveld! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg