Den siste dagen

En fin og noe rar dag


Wow for en dag, denne dagen har vært rar og utrolig flott på en og samme tid! Jeg har noen fantastiske kollegaer som hadde ordnet til med kyllingsalat, kake og gave i pausen i dag <3 Dagen startet med en kjøretur til Grimstad for å prøve ny utedress og jeg endte opp med å kjøpe den, se eget innlegg senere for bilder! 🙂 Etterpå var jeg innom butikken og handlet med meg en liten suprise til barna på avdelingen. Etter første måltid fikk de en deilig pinneis, altså saftis og ingen barn sier vel neitakk til is! 😛 

Det ble som sagt en del tårer i løpet av ettermiddagen både når en tok farvel med barn, foreldre og ikke minst herlige kollegaer. Jeg har hatt en så fantstisk fin tid i Tveit Barnehage og storkost meg og ikke minst lært en hel del. For noen fine måneder jeg har hatt. Nå venter en ny og spennende tid hjemme i Porsgrunn og det gleder jeg meg masse til! <3 

Håper du får en finfin helg! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg