Da var det gjort

Etter en hel helg med mye styr og stell er endelig alt på plass..


Da har jeg endelig landa i senga mi her hjemme i Brevik hos mamma og pappa. Rommet er ommøblert og den gamle senga er flyttet ut og gitt til en gutt. Tror han blir veldig fornøyd med senga og at den kommer til å bringe masse glede videre! Jeg har hatt senga i en del år og den har vært helt perfekt så lenge, men nå er det godt og endelig kunne ha dobbelt seng her hjemme også og ikke måtte ha enkeltseng lengre. Det gjør det hele litt lettere å skulle ha overnattingsbesøk og slikt da det kan res opp til oss begge i min seng og ikke måtte bytte soverom. Åhh som jeg gleder meg til å falle i dyp søvn her i natt. Det skal virkelig bli deilig! 🙂

Så må jeg bare få beklage min lille tilstedeværelse her på bloggen de siste dagene, men det har rett og slett gått i et med flytting, siste dag på jobb og ikke minst en herlig barnebursdag til mine favorittbarn. Datra og sønnen til kusina mi fyller begge år nå i Januar og det måtte rett og slett feires med litt familiebursdag. Så utrolig koselig! Men nå begynner ting endelig å falle litt på plass her og jeg lover at det blir mer blogging til uken som kommer. Dere skal jo være med meg på min første jobbdag i den nye barnehagen og jeg gleder meg jo masse til å møte barn og foreldre og ikke minst til å fortelle dere om hvordan mitt første ordentlige møte med barnehagen ble! 🙂

Nå skal jeg hive meg i dusjen og ta meg en tur på besøk til Miriam for litt filmkos føre det er kvelden! 🙂
Jeg håper du har hatt en finfin helg! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg