Slik var min første dag

Min første dag i ny barnehage


Heisann! Da har jeg endelig landa hjemme etter en dag på jobb og ikke minst spist middag og fiksa litt her hjemme, men nå er dusjen og alt tatt så da var det endelig tid for litt blogging føre jeg rett og slett skal hoppe i senga. Men tenkte dere skulle få høre litt om hvordan min første dag på jobb faktisk var. Jeg starta dagen med å møte noen av barna på kjøkkenet føre det var inn og ha samtale med Styreren i barnehagen Hun ga meg litt praktisk informasjon føre jeg gikk inn på avdelingen hvor jeg skal være. Jeg satte meg ned på gulvet i nærheten av noen barn, ikke helt oppi slik at de selv kunne komme bort å hilse på om de ønsket det. Etter kort tid hadde jeg fem herlige barn rundt meg som ville leke og hilse på! Det var en utrolig koselig og varm velkomst. Barna var veldig tillitsfulle og jeg fikk til og med skifte bleie på de alle sammen etter andre måltid, da hadde de fått en halv dag sammen med meg, men allikavel så er dette helt sykt, har vært borti flere plasser hvor det er enkelte barn som trenger noen dager på seg før en ny person får lov til å skifte på de. Så dette var utrolig koselig for min del! 😀

Jeg var så heldig at jeg fikk muligheten til å hilse på at par av foreldrene også, så det var helt supert! Gleder meg allerede masse til morgendagen og ikke minst til å bli enda bedre kjent med barna og hilse på kanskje en god del foreldre til! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg