Bergen by night

Beautiful Bergen! 


Heisann fine dere! Da har jeg endelig kommet meg helt hjem og fått i meg litt mat og sånn sammen med familien her hjemme. Jeg må bare få si at denne turen har vært helt perfekt, akkurat slik jeg så for meg at det kom til å bli! Det var så utrolig deilig å se jentene igjen og jeg har virkelig storkost meg på helgetur. Disse to jentene har jeg nesten ikke sett siden vi reiste fra hverandre i Australia for 2 år siden så det var utrolig deilig å få være sammen denne helga! <3

I går kveld hadde vi oss en tur opp til Fløyen føre turen gikk hjem til Sara igjen og det ble en superherlig kveld ute på byen med en hel gjeng. Det var utrolig koselig å bare være oss jentene på dagen og det å kunne ha med oss litt flere ut på kvelden. Det ble masse godt liv og vi storkoste oss alle sammen tror jeg! 😀 Jeg håper du har hatt en finfin helg du også så skal jeg fortelle dere litt mer av hva vi gjorde i helgen i morgen! 🙂 Nå gleder jeg meg til tvekamp i Farmen mellom Inga og Johanne! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg