23.01.2018

God morgen. I dag har jeg seinvakt og har startet dagen tidlig sånn at ikke alt går galt når jeg skal ha tidligvakt i morgen 😛 hehe. Viktig å holde døgnrytmen sånn halvveis på stell ihvertfall! 🙂 Her har det snødd en hel del i går og jeg bor på det punktet som jeg tipper så og si dere alle har enten hørt om på radioen eller lest om på en nettavis for her var det totalt kaos i går. Det startet med 5 lastebiler som sto på kryss og tvers i Norcem bakken tidlig i går til mårran, jeg kjørte forbi like etter at alt var oppløst på min side så der var jeg utrolig heldig, en må jo ha flaks innimellom vel? Nå skal det sies at flaks og flaks for dagen i går hadde jeg nå ikke helt, dagen startet med å ikke få rikka verken min eller Marita sin bil ut av gårdsplassen og vi sto som to ned fram til en god venn av pappa kjørte forbi og hjalp oss med å få løs den ene så vi kunne komme oss på jobb. 

Og på kvelden i går var det akkurat samme kaos igjen.. Marita og jeg brukte en hel time på å komme oss hjem fra Porsgrunn, dette pleier vanligvis å ta mellom 20 og 30 minutter men ikke i går nei.. Så krysser fingrene for at det er litt lettere å forflytte seg i dag! 🙂 

Jeg har vært på bensinstasjonen og henta en hel del tomme spylervæske kanner som vi skal bruke på jobb og fylle sammen med barna med ulikt innhold. Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven og se hvordan dette blir når vi kommer igang med prosjektet! 🙂 Ønsker deg en superfin tirsdag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg