Fargelegge dagen

Live your life in color


Heisann! I dag har jeg hatt tidligvakt på jobb og det ble en tidlig avslutning på dagen også da jeg i dag har tatt mine 4 timer med ubunden tid også så jeg gikk fra avdelingen rett over ti i dag. Utrolig rart å ha så kort dag, men godt å kunne få planlagt resten av denne uka og den kommende uka. Vi skal ha avdelingsmøte til uka så i dag har jeg laga en plan for møtet og sånn, pluss at jeg har en del ting å sette meg inn i før jeg er helt inni alt sammen! Nå er jeg jo alt midt inni min andre jobbuke her hjemme og det er utrolig spennende. Lærer støtt og stadig noe nytt og møter ennå noen nye ansikter hver dag. Barna har tatt meg godt imot så det er ihvertfall ikke galt. I dag har vi fått en hel time ute i det deilige været og barna koser seg ute med aking og full pakke. Det er herlig! 😀 

Når jeg sitter sånn her med planlegging så syntes jeg av og til det er litt småkjedelig når en skal skrive masse så for å få litt farge og glede med til og med skrivearbeidet så har jeg funnet frem fargepennene og de hjelper meg gjennom planleggngen av diverse ting på avdelingen. Jeg blir i godt humør når jeg får litt farge på teksten og enda bedre er det når jeg liker fargene svært godt 😛 hehe ja jeg er nesten som et lite barn selv vettu! Det er viktig å kunne sette pris på de små tingene i hverdagen og fargepenner er en av mine følgesvenner gjennom uka og planleggingen min! 😀

Nå skal jeg ut å gå meg en liten tur i oppholdsværet føre det er middagslaging på gang her hjemme 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg