En kliss klass dag

God morgen! I går ettermiddag hadde jeg jo som sagt en tur ut i oppholdsværet. Det ble ikke den aller lengste turen men det er en start og en grei runde på rundt 1,5 km som er unnagjort på en liten halvtime. Målet i går var egentlig bare å få lea kroppen bittelitt og komme seg ut i frisk luft. En av grunnene til at runda ble så kort var at jeg halvveis i den planlagte ruta ble kliss våt på skoene for jeg tråkka så og si i et iskaldt svømmebasseng.. Jeg valgte en vei som ikke var helt gjennomtenkt for her er hele fotballbanen fylt med vann og innen jeg oppdaget det hadde jeg alt gått såpass langt at jeg ikke gadd å gå tilbake igjen.. 

Se på det her, Rett og slett badebasseng, jeg var kliss våt på skoa og beina så det var bare å velge kjappeste ruta hjem! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg