Chrislu og Linus

Bursdagsfeiring så det holdt og litt til!


Heisann! I helga har jeg vært en tur i Kristiansand og feira bursdag til to herlige jenter Christina og Lina! De valgte å slå sammen bursdagene sine og leie lokale. Det var utrolig koselig og vi ble samlet hele den gode fine gjengen fra videregående også, vi manglet selvfølgelig noen, men ble en stor gjeng og det er koselig. Jeg storkoste meg på sørlandet i helga og fikk Max ut av den fra start til slutt så dette ble en veldig bra helg! 😀 Tenkte dere skulle få noen bilder av lørdagskvelden, ble ikke så mange denne gangen her men en koselig kveld har jeg ihvertfall hatt! 😀

Ble vist ikke mange bildene som var verdt å legge ut så tror det får bli med de minnene en har i hode sitt denne gangen! 🙂

Nå er jeg klar for jobb og en finfin dag med snø og full pakke, krysser fingrene for at snøen kan legge seg og bli denne gangen! 🙂 Ha en fin dag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg