Ny motivasjon

You can do it!


Heisann fininger! Jeg tenkte jeg måtte fortelle dere litt om min nye motivasjon og hvor den kom ifra. Jeg snakker da om motivasjonen for å komme seg ut over dørstokken. Om lørdagen så ble jeg “dratt” med på trening, jeg ble spurt tre fire ganger og små pushet litt, noe som gav meg en enormt stor motivasjon for å fortsette. Når vi kom ned på senteret så trena jeg på min måte og han på sin måte. Jeg hadde vel rundt 40 min gåtur, så 2x5min på ro maskina på full effekt og litt styrketrening utenom det før uttøying så rundt en time halvannen. Denne lille turen på lørdag gav meg akkurat den motivasjonen og givet jeg trengte for å komme igang her hjemme også! Så ufattelig deilig! 

Jeg har allerede vært oppe å trena, hadde meg en ny liten økt i går sammen med Marita og i dag blir det kanskje en gåtur ute, vi får se om det blir helt isete eller om det går fint, og i morgen etter jobb er det rett på trening en time halvannen føre en skal hjem å spise middag 🙂

Har du kommet igang med trening eller har du vært litt småtreg sånn som meg? 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg