Sofatid

Relax

Refresh

Recharge


Heisann! Da er alle gjøremål for dagen gjort og jeg er klar for å dumpe ned i sofaen og kose meg med litt dødtid tv før farmen begynner klokka 20.00. Jeg har jo blitt helt avhengig av å få med meg farmen så det er lagt inn i planleggingen min, haha neida har jeg andre planer så ser jeg episoden dagen etterpå! Jeg er ikke helt gal og firkanta på det altså! Tid med venner er selvfølgelig mye viktigere enn å få sett et tv program. 

Søndager skal brukes til å hente seg inn igjen, slappe av og gjøre seg klar for en ny uke med masse aktivitet enten en har en hektisk eller rolig hverdag til uka. Min hverdag er ganske full sånn som den alltid er og da er det utrolig godt å bare kunne nyte søndagen uten for mye pes. Jeg har fått vaska og rydda kjelleren og gjort alt klart for en ny uke så det er utrolig deilig å tenke på! 🙂

Håper dagen din har vært fin! 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg