Ny uke, nye muligheter!

Heisann! Jeg håper du har hatt en finfin dag og en super start på uka! 😀 Jeg har hatt en utrolig hektisk dag med mye som har skjedd så dagen har virkelig gått i ett både på jobben og etterpå. Jeg hadde tidligvakt i dag og startet 06.45 og fikk første barna like etterpå så da startet dagen hektisk med frokost før jeg hadde fått rigga alt klart! Like etterpå kom det en telefon fra en ansatt om at hun var blitt syk så da manglet vi plutselig en tidligvakt og var teknisk sett to mindre voksne på jobb. Mandag er møte dag og da er det passing på tvers av avdelingene, men alt ordner seg når en er løsningsorienterte og en positiv holdning! 🙂 

Etter jobb ble det en kjapp tur hjemom for å skifte tøy og få i seg en skive før det ble en god time halvannen på treningssenteret sammen med Marita. I dag har jeg nemlig meldt meg inn så nå må denne treningsmotivasjonen bare opprettholdes så jeg ikke faller tilbake og blir støttemedlem for den tiden er jeg virkelig ferdig med, håper jeg! 🙂 Etter trening var det bare å komme igang med middagslaging og sånn, så nå er alle bilder lasta over og jeg er klar for litt sofagtid! 🙂

Hvordan har dagen din vært?

8 kommentarer

Siste innlegg