Beautiful view

God morgen kjære leser! I dag vet jeg ikke om det var alarmen til søstra mi på andre siden av gangen eller den alarmen man har inni hode sitt som vekte meg, men jeg var ihvertfall lys våken og klar til å starte dagen 06.15 så da var det bare å bla seg gjennom de vanlige appene på telefonen og komme seg ut av senga og inn på badet føre Marita skulle ha det klokka 7. Så her sitter jeg på kjøkkenet, frokosten er fordøyd og snart er et innlegg ferdigskrevet. Siden jeg våkna så tidlig i dag så blir det rett og slett litt ekstra tid på jobb før jeg starter på avdelingen. Jeg som ped.leder har alltid en hel del som kan gjøres så godt å få unnagjort alle disse tingene nå føre helga kommer! 🙂

Se på denne utsikten da! Ja det er vinter og isen ligger utover stranda og havna, men det er helt fantastisk å få se dette hver eneste morgen. Sola er på vei opp og roper GOD MORGEN før jeg har åpna øynene ordentlig. Dette er herlig. Vinteren er fin, men tenk når sommeren kommer! Da blir dette helt perfekt! 😀 

2 kommentarer

Siste innlegg