Filmkveld

Movienight always need some pink 


Heisann! Da er jeg ganske så klar for filmkeld med snuppa mi! Jeg har fått på meg kosetøyet og skal straks dumpe ned i sofaen hos Miriam. Det er så utrolig deilig med noen slike kvelder innimellom. Kunne ta det helt med ro og slappe av. Vi kan være sammen uten å måtte si et eneste ord og det er så utrolig deilig å bare kunne lande i sofaen sammen med hu. En bestevenn er en som du ikke alltid behøver å si så mange ordene til fordi hun forstår nøyaktig hva du tenker og mener uten å måtte fortelle det.

Jeg har fått på meg mitt rosa antrekk og bare elsker når jeg kan kle meg helt rosa uten at noen stirrer meg i senk og syntes det er for mye! haha. Sist gang vi hadde filmkveld endte vi opp med to filmer “John Tucker must die” og “Bring it on” Blir spennende å se hva slags jentefilm vi finner i kveld! 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg