Energi boost

Heisann! Da har jeg kommet meg hjem og fått meg en dusj nr. 2 i dag etter å ha vært oppe på skøytebanen i Skien og stått på skøyter sammen med en kompis. Det er så utrolig deilig å komme seg ut og være i aktivitet. I dag har energinivået mitt vært på topp, tror det hjalp å lade opp i går og ta det helt med ro så nå er jeg klar for en tur på butikken for å handle litt til i kveld og kanskje rekke polet også! 😛

Ble ikke mange bildene på meg i dag på skøytebanen så dere får nesten overleve med mine selfies i speilet hjemme. Haha ikke like lett å skulle få alle til å ta bilder av meg og dere vet jo det at et bilde aldri er nok, så kan ikke “kommandere” hvem som helst til å ta bilder! Må være noen som kjenner meg utrolig godt og som gjerne står i evigheter og tar bilder av meg! 🙂 Får ta det igjen neste gang istedenfor, men ja jeg kom meg helt opp og ut på skøytene og tilbake igjen! 😛

Om ikke så lenge så går turen ned på hytta for å spise middag sammen med mamma og de der før jeg reiser videre ned til Grimstad for festligheter der i kveld. Det gleder jeg meg masse til! Gøy når det skjer litt og ihvertfall når formen min er ganske så på topp! Da er det enda gøyere! 😀 Jeg gleder meg til å treffe alle sammen i kveld og det kommer helt sikkert til å bli en knall bra kveld med masse latter og glede! 😀 

Jeg håper du får en finfin lørdagsettermiddag og kveld så snakkes vi i morgen kveld! 🙂

 

2 kommentarer

Siste innlegg