Swingskjørtet

Dette skjørtet gjør meg i gått humør uansett når jeg tar det på meg og om jeg ser det liggende i skapet så smiler jeg for dette skjørtet har en enorm betydning for meg. Dette hadde jeg på meg en av de første dagene på den nye jobben og barna kommenterte det veldig den dagen og de nevner det nå fortsatt etter at det har gått en hel måned så snakker barna om skjørtet mitt. Hvis ikke jeg har det på så kommenterer de gjerne at det ikke er på i dag og hvis det er på så er kommentarene at det er fint og at jeg har på swingskjørtet. 

Barn er herlige og dette skjørtet minner meg om alle de herlige barna og kommentarene som jeg har fått. Jeg elsker når enkelte plagg eller gjenstander får en til å tenke på noe positivt og som gir meg glede og energi av tanken på det! Dette skjørtet skal jeg ALDRI kaste! haha neida kan hende det går i søpla en gang, men at det skal leve med meg i mange år til, det er det virkelig ikke tvil om! 🙂

Har du et slipt plagg eller gjenstand som får deg til å smile eller le? 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg