Skitur i stormen

Heisann, jada du leste riktig i dag av alle dager fant jeg og søstra mi nemlig ut at “hmm vi skal ikke ta oss en skitur i dag da?” det er jo ikke meldt så ille er det det da? også skulle jo hu på Flex og trene tidligere på dagen så hu orka ikke to ganger på flex, men kunne godt være med på skitur så da ble det en skitur i stormen på oss da! haha. Det ble en sur og frisk fornøyelse og jeg er veldig glad for at ruta ikke er sånn superlang! 🙂

Når jeg står i dusjen og prøver å få varmen tilbake så sier frøkna så fint at hu ikke hadde vært på flex i dag likevel.. Gjett hvem som halvveis dør på seg da.. joda det er meg som står der og fryser inni den varme dusjen og lurer på om jeg noen gang skal få varmen tilbake. Gjett om jeg skal dobbeltsjekke med hu neste gang altså! Men vi kom oss ut og det ble nesten 3km på ski. Vi brukte rundt 40 min på turen, dette var begges første tur denne sesongen så litt knot og ekstra forskiktig er en jo. Men veldig godt selv om det var litt i det kaldeste laget! 🙂

Håper du har hatt en fin dag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg