Smile!

Heisann! I dag etter jobb ble det en ny økt på treningssenteret. Når jeg skulle gå inn døra på Flex så var jeg vel kanskje i det meste laget konsentrert og i mine egne tanker så, når jeg åpna døra så sier eieren som sitter i sofaen “Smil litt da, du kan jo ikke være så sur!” selvfølgelig smiler jeg og sier hei til sofagjengen og går videre inn på senteret for å skifte og gjøre meg klar. Marita har som vanlig ikke kommet seg inn enda så jeg går igang med trening og ide hu kommer inn så skal han til å ta den spøken om at jeg har venta i evigheter, men altså jeg sitter jo rett bak sofaen så han turte ikke det! 😛 Veldig koselig å komme inn, han ser alle og er alltid positiv! 

I dag ble vi påtvunget å smake på en sunn type chips, fikk selvfølgelig ikke tatt bilde av den posen der jeg satt å sykla kroppen varm og god og spiste chips! haha han godtok ikke et nei for å si det sånn! Men når han kom med sjokoladen da klarte jeg faktisk å motstå, nå har jeg klart å holde meg unna sukker og drit (les: Hjemmelaga kanelbolle med sukker på i går ble spist) men ja så og si uten noe som helst så i dag ble det ikke no sjokolade på meg! 😛 Sa at jeg fikk smake på den til helga istedenfor! 😛

Ingen økt uten noen forsøk på håndstående altså! Det er en fast rutine som jeg er veldig glad i! I dag sto jeg i 5 sec uten å være i veggen først! Det er gøy! Jeg kjenner jeg begynner å få mer kontroll på kroppen min og ingenting er bedre enn det! 🙂

Nå skal jeg lage meg no middagsmat også er det tilbake på jobb for en kveldsøkt sammen med gode kollegaer! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg