T.G.I.F.

Endelig fredag! Denne uka har vært fylt med massevis av trening, noe som er veldig gøy og givende om dagen! Jeg har virkelig funnet motivasjonen og håper den fortsetter utover våren! 😀 Nå har jeg kommet meg fra jobb og inn på treningssenteret for en ny økt før helga kan komme for fult! 🙂

I kveld blir det nok en rolig kveld på sofaen sammen med familien og det skal bli godt etter denne uka! 🙂 På jobb i dag hadde vi besøk av et nytt barn som skal begynne, og jeg var så spent på hvordan dette kom til å gå at jeg ikke klarte å sove i natt. Det gikk over all forventning og jeg gleder meg masse til å bli enda bedre med den herlige jenta 😀

Denne helga skal jeg prøve noe jeg ikke har prøvd på en stund og det er å være hjemme hele helga! Får håpe det går fint det også 🙂

Ønsker deg en fin fredag og start på helga 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg