Verdens diggeste genser!

Heisann! I går gikk det faktisk i ett etter at jeg var ferdig med frokosten, jeg gikk fra frokosten og hadde fått meldingen “Trening om 20 min” så da var det bare å få skifta og kommet seg opp til veien for å være med på trening. Ennå jeg som sa under frokosten at “i dag blir det IKKE trening” haha viljesterk? ehh nei, relativt lett å dra med seg på trening for å si det sånn! Ble en utrolig bra økt, vi hadde med oss Veronica og hun er fysio så her ble det mye pirking på hvordan gjøre nye øvelser riktig noe jeg setter utrolig pris på! Så deilig å lære hvordan øvelsene skal gjøres riktig. Meg og Miriam var med og siden det er oss to som trener sammen så er det veldig fint å vite hvor en skal “pirke” på hverandre for å få gjort øvelsen mest riktig! Veldig gøy! 😀 

Etter trening ble det en kjapp tur hjemom for å dusje og stelle meg før jeg henta Miriam og tok hu med meg på kjøpesenteret for litt shopping. Jeg har jo kjøpt meg bil og sånn så for min del bel det så og si bare vindusshopping, ble en ny kosegenser etter at den hadde forfulgt meg i alle butikkene så bare måtte jeg ha den! haha.. ble også litt nytt undertøy, for det er jo et kjedelig forbruk som alltid må se bra ut! 😛 Når shoppingen var unnagjort ble det hjem å pakke bag for kvelden, for i går kveld reiste vi til Miriam, innom Sjøloftet for litt mat også vors hos Miriam før turen gikk ut på byen! 

Gjett om kvelden i går ble bra! jeg var ikke hjemme i senga mi før klokka var 5 i dag til mårran så kvelden ble utrolig bra! 😀 Dagen i dag går til avslapning og forberedelser til den kommende uka! 😀 Hvordan har helga di vært? 🙂

 

2 kommentarer

Siste innlegg