Oriflame

Heisann! Da var det kommet ut en ny katalog på Oriflame og denne perioden og katalogen varer frem til 22. Mars. Den inneholder utrolig mye bra og du kan finne den online HER. Jeg kan virkelig anbefale produktene og bruker mange av disse selv. De hjelper meg i hverdagen til å føle meg bra og ikke minst se bra ut! Dette er produkter jeg stoler på og som gir meg glød selv på vinteren! Her kommer et utkast fra katalogen, noen av produktene jeg bruker og som jeg virkelig kan anbefale deg å prøve! 😀

Du kan selvfølgelig bestille av meg, send meg en e-post på [email protected] og jeg sender produktene hjem til deg i posten eller møter deg en plass vi avtaler. Jeg er ofte nedover mot sørlandet og kan få til levering innover til Oslo. Bor du lengre unna sender jeg produktene gjerne i posten til deg! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg