Ren og pen

God morgen! Det er mandag og en ny uke er på plass, jeg starter dagen med en god dose smoothie, den gir meg energi og får systemet i gang! hehe. Pluss at etter en helg fullstappet med kosemat er det utrolig deilig å få i seg noe sunt og godt på denne tidlige mandagsmårran. I dag har jeg tidligvakt og skal være klar på jobb til 06.45 så nå er det straks bare å komme seg ut den døra og få fart på bilen! 🙂

Jeg har trykka på varmeknappen og gleder meg til å komme opp i en varm og god bil! I går kveld fikk bilen seg en real vask og det var så deilig å se den helt hvit og fin igjen! 😀 Elsker når tinga mine er reine og fine og pappa og de har en sånn vaskegarasje på jobb som jeg får bruke, hvor det er varmt vann, varmt og godt inni garasjen så bilen tørker ganske kjapt og greit etterpå så det var deilig! ingen kulde og fryst bil etter at den er nyvaska! 🙂

I dag skal jeg da først og fremst på jobb også håper jeg på og få til en treningsøkt mellom jobb og kurs med Oriflame i kveld 🙂
Ønsker deg en finfin mandag og start på uka! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg