Jeg vant!

God kveld kjære leser! Nå har jeg endelig landet hjemme i sofaen etter en full og aktiv mandag. I dag har jeg dratt med meg Marita på oriflame makeup kurs og på starten av kurset ble det en konkurranse som skulle vare gjennom hele kvelden. Vi fikk en melding og et bilde vi skulle sende ut på sosiale medier, melding osv. også skulle vi telle opp på slutten av kurset hvor mange pakker vi hadde solgt i løpet av disse to timene! Etter to timer hadde jeg solgt 17 pakker med oriflameprodukter og det var jeg som vant konkurransen med flest solgte produkter! 😀

Endelig var det min tur til å vinne noe og det var utrolig gøy! Men noe av det aller gøyeste er vel igrunnen at jeg har fått solgt mange gode produkter som jeg vet kundene mine kommer til å bli fornøyd med! 😀

Ønsker deg en god natt! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg