Planer for mars måned

Do the things you like 

Heisann! Da var jo allerede mars måned i gang og jeg tenkte det kunne passe med et aldri så lite innlegg om hva jeg har tenkt til å finne på denne måneden her, for noen planer blir det jo alltid. Vi er jo kommet inn i den første av vårmånedene og jeg håper virkelig at denne snøen som ligger godt plantet på bakken har tenkt til å flytte på seg om ikke så alt for lenge. Jeg er en sommerperson og elsker at det er lengre lyst og at temperaturen snart skal stige litt! 🙂

Ukentlige mål i mars måned:
♥ På trening minst 3 ganger i uken
♥ Holde meg innenfor ubunden tid på oppgaver på jobb altså 4t uka
♥ Finne noe positivt i hver dag
♥ Gjøre ting med venner og familie på kveldene
♥ Huske å puste og ta en pause når det blir litt mye
♥ Være en positiv energi til de rundt meg
♥ Prøve ut nye ting med et smil om munnen

Helgene skal fylles med:
♥ En tur til sørlandet for å besøke gode venner og gamle kollegaer
♥ Hyttetur med familien
♥ Påskeferie
♥ Glede og latter 
♥ Aktiviteter
♥ Morsomheter

Jeg gleder meg til en måned fylt med masse gøy og jeg gleder meg til å fortelle dere om alt som skjer i ukene fremover! 🙂
Ønsker deg en finfin dag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg