Når ingenting går som det skal..

God morgen! I dag er bare ikke min dag alt som kan gå galt har gått galt i dag.. matlysten på bunn, kroppen er ikke helt med og jeg har en knute i ryggen som bare ikke vil gi slipp på seg.. Så her sitter jeg da på trimsykkelen og håper litt lett trening skal løsne på problemene og gi meg den energien jeg mangler i dag! Jeg har fått på meg noen skikkelig fargerike klær og håper humøret vokser litt i løpet av økta! 🙂

Når jeg endelig kom meg ut døra hjemme og kom opp til bilen, Så sto Marita sin bil foran og sperra hele veien og ikke nok med det så sto det et par ungdomskolebarn å venta på bussen så klarte de å flytte seg inn til kanten men altså.. lov å flytte seg vekk så jeg ikke MÅ åpne døra og spørre om du kan flytte deg fordi jeg må få snudd bilen.. ihvertfall så fikk jeg rygga og kjørt litt fremover så jeg fikk bilen ut det lille hullet på baksiden av bilen hennes. Så kommer jeg opp hit og skal bare komme meg inn, men gjett hvem som glemmer nøkkelkortet i bilen og må gå tilbake å hente det før hu kommer seg inn.. jada det var selvfølgelig meg..

Håper resten av dagen blir noe bedre!  Dette ble et noe negativt innlegg, håper du overlever! 😛 Også håper jeg du får en strålende dag 😀

2 kommentarer

Siste innlegg