Taco fredag

God morgen kjære du! Her ligger jeg fortsatt i senga på gjesterommet hos Hanne og Erlend for i går ettermiddag tok jeg turen ned til Kristiansand jeg fikk til og med kommet meg en tur innom den gamle jobben og hilst på alle mine gamle gode kollegaer! Det var utrolig koselig å se alle sammen igjen og ikke minst er hvor mye barna hadde vokst på disse to ukene det er jo helt sykt faktisk! Utrolig koselig var det i hvertfall! 😀

Etter noen timer på tveit, gikk turen hjem til Hanne og Erlend, så utrolig koselig å se de igjen  og se alt de hadde fått gjort i huset siden sist jeg var her! Vi endte med å ha tacokveld hjemme hos de. Utrolig koselig og deilig å kunne kle på seg kosetøyet og slappe av hjemme på en fredagskveld.

Etter tacospising og en hel del snakk om hva som har skjedd i det siste og hvordan det går med alle så ble det litt bilkjøring! Først måtte vi ut å prøvekjøre den nye bilen min og etterpå ble det bilkjøring på TV! 😛

I dag tror jeg det blir en tur til byen å kikke litt!
Ønsker deg en finfin dag ihvertfall! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg