Nytt cover?

Innlegg i samarbeid med IdealofSweden

Heisann! Da har jeg kommet meg hjem igjen etter en finfin helg på tur til det glade sørlandet. Jeg har dilla på deksler om dagen og har funnet noen som ser helt fantastiske ut og som virkelig gir meg en giv og at jeg lengter enda litt mer etter våren! Klikk deg inn HER for nye flotte deksler fra IdealofSweden 😀  Bruk gjerne discount code: SILJESTIFOSS og få 20% avslag på bestillingen! 😀


 



 

 

 

Sommer og sol er forhåpentligvis like rundt hjørnet. Inne på Ideal of Sweden har de mange fine deksler og en av de beste tinga med deres konsept er at det er magnet i dekselet slik at man kan feste det på et lommebokdeksel og enkelt ta det av og på! Jeg har mitt i marmor og elsker det! Så klikk deg inn HER og bestill et deksel i din favorittfarge/mønster! Bruk disount code: SILJESTIFOSS og få 20% avslag! 😀

BgJlfNSlbOQ
2 kommentarer

Siste innlegg