En rosa påske??

Heisann! Jeg har vært på shopping og de nye fargene denne våren er rosa i ulike varianter, lys gul og lys blå. Så her om dagen når jeg gikk å kikka i butikkene var jeg innom på den ene og fant til og med rosa påskepynt.. Skal ikke påska være gul? eller er det greit at den blir rosa i år siden det er den fargen som er inn i år? Jeg er jo utrolig glad i rosa og er superfornøyd med at rosa er årets farge! 😀 men kjenner jeg stusser litt når det gjelder å skulle ha påska rosa, påske er liksom gul og det er jo en tradisjon man har hatt i alle år..

Jeg må jo si jeg virkelig elsker disse fargene og syntes påskeeggene ser utrolig bra ut! Rosa egg med gullskrift ser jo bare helt fantastiske ut og jeg kjenner jeg står litt sånn midt i mellom om man faktisk skal like de eller ikke! hehe, hva syntes du? Ville du valgt rosa påskeegg til påske eller går du for den ordinære gulfargen som alltid har vært der? 🙂 

4 kommentarer

Siste innlegg