Oriflamekveld

God morgen! 🙂 Dagen i går fløy forbi før jeg rakk å oppdatere dere. Jeg starta dagen i går med tidligvakt og gikk fra jobb en halvtime senere enn tenkt, innom butikken og handle litt til kvelden og en tur på trening ble det også! Utrolig deilig når jeg får det til! Så var det hjem og rigge istand til kvelden. Jeg hadde nemlig besøk av noen herlige jenter i går kveld og snakka litt Oriflame da 😀

Bare et par produkter å kunne vise frem da.. hehe har blitt en hel del faktisk. Veldig gøy og jeg er super fornøyd med de. Det fargelegger hverdagen min for å si det sånn 🙂

I dag har jeg kommet meg på trening og det er herlig å komme seg ut døra tidlig! 🙂 I ettermiddag blir det møte på jobb så i kveld blir det en faglig og fin kveld! Bra med refleksjon over egen praksis sammen med de andre pedagogene! 🙂

Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg