En gåtur i sola

Heisann! Jada jeg lever vettu, her skjer det mye om dagen og alt skjer i full fart så jeg rekker jo nada om dagen.. Derfor er det litt stille fra min side om dagen men i dag har jeg fått meg en nydelig gåtur ute i det deilige påskeværet! Sola tar på huden og det er deilig! Gjett om jeg gleder meg til sommer og sol!! 😀 

Lekeplassen måtte testes ut, så jeg og kompisen min som jeg dro med ut på tur, hadde oss en liten lekeøkt i lekeapparatene! Gøy å være barn 😛

Se på denne sola og det herlige været da! Jeg gleder meg til gradene stiger oppover og jeg kan hoppe ut i vannet! Det ser nydelig ut, men akkurat nå vet jeg at det er iskaldt. Så det skal bli godt når sola har varma det opp enda litt mer og vi kan nyte late sommerdager om noen måneder! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg