Kunst med negllakk

God morgen! Nå sitter jeg her på kjøkkenet og venter på at klokka skal bli masse nok til å kunne kjøre opp til jobb, kunne kjørt nå, men i dag er vi 4 voksne som skal starte kvart på 7 så da trenger jeg ikke et ekstra kvarter for å komme gjennom alle avdelingene slik jeg pleier på mårran når det kun er meg det første kvarteret 🙂

I dag er det siste dag på jobb før påskeferie! Gjett om jeg gleder meg til ferie nå! Det skal bli så utrolig deilig! 🙂

Barna syntes det er gøy med mine flerfargede negler og jeg tenkte at i dag er en fin dag for litt kreativitet på barnas negler om de ønsker det! Mange barn syntes det er gøy og stas med negllakk så i dag har jeg rydda litt i skuffen etter gamle negllakker som passer perfekt for barnehagebruk. Ja selv om de er gamle så er det bare å putte en dråpe negllakkfjerner oppi og de blir gode som nye igjen! 😀

Ønsker deg en finfin dag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg